niedziela, 23 grudnia 2012

Niech...


                                                (fot. Anne Geddes - znalezione w sieci)



Niech Was otoczy magia!
Niech Was dopadnie klimat, taki prawdziwy, spokojny - niekrzykliwy!
Niech to, co dobre w Waszym życiu, pomnoży się po tysiąckroć i napełni Was siłą na kolejne dni!
Niech będzie gwarno, wesoło, rodzinnie, ciepło, kolorowo, błyszcząco!
Niech Dzieciątko spojrzy mądrymi ślipkami na Was i Waszych najbliższych.

Słowem: wspaniałych, pięknych Świąt!
... z całego serducha życzę ja wraz z całą gromadą facetów mojego życia.


Chciałabym również z tego miejsca podziękować za wszystkie wyróżnienia, jakie mnie niespodzianie w ostatnim czasie od Was spotkały. Dziękuję bardzo, tym bardziej, że niezasłużone one są, i proszę mnie tu nie bajerować, że jest inaczej ;-) Jednocześnie proszę, wybaczcie, że nie ciągnę łańcuszków dalej, to jest trochę tak, jak kiedyś napisała Nika - no nie wiadomo, kogo wybrać, kogo wyróżnić, bo należy się wielu i właściwie wszystkim. Każdy wnosi do blogowego świata coś innego, a jednocześnie inspirującego, zajmującego. Każdy barwi ten wirtualny świat swoim własnym interesującym kolorem. Dlatego wybaczcie - z racji ograniczonego ostatnio czasu, jak spędzam w blogosferze, szkoda mi go na zastanawianie się, komu przypiąć a komu nie; wolę ten czas poświęcić na odwiedziny u Was i rozglądanie się po znajomych kątach, do których ciągle mi tęskno. Mam nadzieję, że nie uraziłam ofiarodawców, jeśli tak, po raz kolejny wybaczenia upraszam!

Tymczasem...
...niech magia będzie z Wami!

3 komentarze:

  1. Alutku, Wam wszystkim najpiekniejszych Świąt pełnych miłości i nadziei ;*****

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie i całej rodzinie życzę cudnych i spokojnych Świat i szczęścia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry! Jak tam Nowy Rok?Niech się sypie dobrym!!!Uściski mocne!

    OdpowiedzUsuń