sobota, 6 kwietnia 2013

Matka się chwali...

 
 ... kolejnym Synusiem!

Kochani, Maciuś vel Czwarty już po zewnętrznej stronie brzucha.
 
 
 
 
Dziękuję Wam serdecznie  za wsparcie, ciepłe myśli, modlitwę.
Godzina zero nastąpiła w Wielką Sobotę. Gnaliśmy do szpitala, a ludzie spacerowali ulicami z kolorowymi koszyczkami wypełnionymi święconką.
Rodziłam sama. "Nasza" położna miała akurat dyżur na dużej, ogólnej sali, więc poród rodzinny nie wchodził w grę. Było nietypowo, świątecznie, pusto, i ... szybko. O 14.30 dotykałam już ciepłego, śliskiego ciałka, niestety tylko przez chwilę, gdyż maluch urodził się z pępowiną owiniętą dwa razy wokół szyi, fioletowy jak śliwka i bez oddechu. Podduszony - jak go określił pediatra. Szybki poród więc uratował nas przed większymi komplikacjami.
Pół godziny później trzymałam już zawiniątko w ramionach. Zawiniątko miało sinawą buźkę, fioletowe rączki, mnóstwo mazi płodowej w uszkach i na szyi, oraz splątane brązowe włoski na małym łepku, ale i tak zawiniątko było dla zaniepokojonej matki najpiękniejszą istotą na świecie.
Tak więc: 30.03.2013 r., godz. 14.30. Waga: 3700 g, wzrost: 57 cm.
Fotka z pierwszego dnia w domu, czyli trzeciego dnia życia Czwartego.
Trzeci zaintrygowany, trochę zazdrosny, ale pomocny - nosi małe czapeczki, skarpetki, z zamiarem założenia onych bratu.
Młodzież rozczulona - że taki mały, chude nóżki, rączki; kąpiel Czwartego przebiega publicznie, z udziałem wszystkich członków rodziny.
Układamy się. Wszyscy.
A we mnie endorfinowa burza! Po płaczliwym okresie - okres szczęśliwości i błogostanu, mimo zmęczenia.
 
Trzymajcie się cieplutko :-)
 
 

 
 

16 komentarzy:

  1. O jaaaaa Gratulacje!!!
    Nareszcie! :)
    Wcale nie taki mały ten Czwarty, przy takiej długości waga 3700 to super wynik :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. cudo!
    gratulacje, uściski, i jeju jeju jak się cieszę, że wszystko u Was dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności ten Synuś :-)))))))
    Gratulacje dla całej Rodzinki :-))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Alutkuś... Jak tylko me oko ujrzało Maciusia w mobilu z miejsca się zakochałam.:)W malutkim, purpurowym Krasnoludku w przechodniej czapeczce szczęścia:)
    Ciotka Nika przepadła z kretesem:)

    Cudownego, spełnionego życia Maciusiu:)
    A Wam Rodzino, radości z każdego Maciusiowego gestu:)

    mła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. GRA-TU-LA-CJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D

    Cieszę się razem z Wami! :) Dużo, dużo zdrówka...dla Ciebie i Króla Maciusia IV ;))) I wracaj tu do nas...

    Ściskam tak mocno jak tylko można!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Niech Wam się szczęści :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Alutko, strasznie się cieszę, że wszystko dobrze poszło:))
    Maluszek jest tak cudny, że brakuje mi słów! Naprawdę, nie znajduję! Tak jak Nika zakochałam się absolutnie od razu!
    I widzę Was wszystkich przy tej kąpieli, i wzrusza mnie bardzo ten obrazek! Wyjątkową jesteście Rodzinką!
    Gratuluję z całego serca i życzę, aby było tak zawsze, bo to jest właśnie SZCZĘŚCIE i MIŁOŚĆ w czystej postaci!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze raz najlepszego! Maciuś jest najcudowniejszy!:)))
    Ale mnie męczyła ta tajemnica;) Czekałam jednak cierpliwie aż Ty ogłosisz;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. JAki śliczny! Jak wszyscy twoi chłopcy, po prostu jak malowani! Państwo powinno ci płacić za dawanie społeczeństwu takich pięknych obywateli.
    Gratuluję tobie i całej rodzinie! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje !!! śliczny maluszek.
    niech rośnie zdrowo i radośnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki śliczny Okruszek:)Jest piękny! Życzę Wam dużo zdrówka:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Alutko :) Zaglądam zaniepokojona, co u Was, a tu takie SZCZĘŚCIE~!!!!!Cudownie, gratuluje i teraz to już tylko do przodu :) I Maciuś urodził się w takim szczególnym czasie :) pięknie!!!!!!!Uściski dla Was!!!!!!ech...moja Jula ma tylko 9 miesięcy, a mnie się zachciewa takiego Maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko! Jaka pięknota ;-)))) Gratulacje Alutko i wszystkiego naj dla Czwartego!!! Nadwyrazów rzecz jasna, przesyłam odpowiednio więcej!

    OdpowiedzUsuń
  14. Macieju, niech Ci się wiedzie najlepiej. Na początek masz już fory, zajefajne zaplecze w postaci super Mamy i całej Genialnej Geszty. Alutku, trzymaj się- gratulacje ;o**************

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, gratulacje!!! Piękny jest!! Niech Wam się szczęści!!!:-]

    OdpowiedzUsuń