wtorek, 23 kwietnia 2019

Że

Dzień dobry! Czy ktoś uchyla jeszcze te zardzewiałe i skrzypiące drzwi mojego bloga?? Pewnie niezbyt.
Tym zatem, którzy próbowali oraz aby spróbować podważyć je lekko i wpuścić cienką strużkę światła reanimacji donoszę, że żyję i miewam się dobrze. Że nadal funkcjonuję w gromadnym otoczeniu psów i dzieci. Z tym samym facetem i tymi samymi widokami za oknem, zmieniającymi się cyklicznie i zgodnie z naturą. Że Piąta pozostała Piątą ale oprócz niej jest jeszcze Szósty, w związku z czym ona jest Piątą Jedyną.  Że Pierworodny zrobił mi się dorosły, ma prawo jazdy, dziewczynę i własnoręcznie zarabiany hajs. Że nadal kocham książki. I że spróbuję naprawić te okrutnie porzucone i zapomniane drzwi.
Dzień dobry :)

8 komentarzy:

  1. Szosty! Ach!❤ Ja wciaz mam Cie w linkowni i czekam na lepsze czasy az napiszesz cos wiecej. Poki co - fajnie, ze napisalas!😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Przytulam i tak bardzo się cieszę, że naskrobałaś choć parę słów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściskam mocno, napiszę więcej jak tylko ogarnę zmiany techniczne na blogu bo mi się konta Google mieszają, polityka prywatności wtrąca i w ogóle ;)

      Usuń
  3. Miło Cię czytać, czekam na więcej 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja dzielna Mamuś Alutkuś:))Mam nadzieję,że znajdziesz czas na donosy:)Tęskniłam za Tobą bardzo:)

    OdpowiedzUsuń