niedziela, 2 czerwca 2019

Nieambitny post w 5 minut

Przeraźliwy spokój.
I gorąc.
Cisza nie, bo znów ptaszęta, szczeknięcie gości od czasu do czasu, nadgorliwa osa plącząca się w wierzbowym drzewku.
Moja ulubiona cisza nie za cicha.
Rano poćwiczone na tarasie, podczas gdy dziatwa w piżamach wybiegła na rześkie powietrze i poczęła rowerki, hulajnogi i inne klamoty wytargiwać. No więc matka wytargała stepper i pół godzinki przyjemnego treningu strzeliło, podczas gdy święta czwórka bawiła się w miarę zgodnie. Potem prysznic, drugie śniadanie owszem, na tarasie również, czesanie yorków przebywających aktualnie na turnusie - kitki, kokardki, klient płaci - klient wymaga. Pocieszne te kitkowce.
Obiad został z wczoraj, ach jak cudnie, Pierwszy cały weekend na turnieju (sędzią piłki siatkowej ci on) tak więc nadwyżka jedzenia dla całej rodziny pozostała hehe.
Drobiazg po porannych wygibach na trawie udał się właśnie na drzemkę, cóż za cudowna pora, w chacie trochę do ogarnięcia ale bez zastanowienia parzę kawę, biorę czytnik, tablet i spoczywam na tarasowej ławce.

Szybko jeszcze przegląd prasy blogowej, szybko - bo pewnie za chwilę napatoczy się Mój, zlegnie obok i pomruczy, że "znów w ekranie siedzisz zamiast ze mną gadać, no weź". A on to by ciągle chciał tak siedzieć, i się przytulać, i z dzióbków sobie spijać, choć w tym miesiącu stuknie nam 20 lat małżeńskich, proszę Państwa.
Pochłaniam za dużo kawy. Lubię. Uwielbiam. Czytałam o yerba mate - że zdrowsza a daje przyjemnego kopa energetycznego. Chyba spróbuję, choć tyle tego, gatunków, firm, miejsc pochodzenia - nie wiem od czego zacząć.
A w związku z tym, że zdaniem fizjo mimo sześciu ciąż mam mięśnie brzucha i okolic w całkiem niezłym stanie oraz "omg, ty nie masz nawet rozejścia mięśnia prostego!",  zamierzam zebrać się i zacząć przebieżki. Raz w tygodniu, więcej czasowo nie dam rady. Ale chociaż tyle. Ach.

10 komentarzy:

  1. Poczytaj o slow jogging. Dziewczyny nie powinny biegać klasycznie, a slow jogging ma zalety bieganie i nie posiada jego wad (tak mówią mądrzejsi ode mnie), to jeśli chcesz biegać, a osobiście polecam Ci Nordic Walking. Ruszasz wszystkie mięśnie, jak podczas pływania i oszczędzasz stawy. Sorry za wymądrzanie się, to tylko sugestie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo! Właśnie styl Slow zamierzałam dopracować, stosuję go od jakiegoś czasu w wersji uproszczonej podczas spacerów z Szóstym - on na "biegówce" a ja przy nim truchtem, w ten sposób przemierzamy spory kawał lasu. To taki nietypowy slow, interwałowy bardziej ;) Nordic obserwuję na razie u innych, poczytam, dziękuję! 😘

      Usuń
  2. Zapraszam przy okazji biegania do pobliskiego, większego miasta ;-). Chętnie z Tobą pobieram!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anuś, jeszcze chwila i powinnam być bardziej dostępna czasowo (chyba 😂). To może się uda 😀

      Usuń
  3. Alutkuś kochanieńki zmartwychwstał:))) To może i ja z martwych powstanę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikuś oczom nie wierzę! Strasznie się cieszę, że zajrzałaś!! Pisz koniecznie 😘

      Usuń
  4. Przebiezki sa cudowne, oczyszczaja glowe i wciagaja😊 No i nie masz rozejscia miesnia prostego... zupelnie jak!(chyba😂)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się w końcu zorganizować i ruszyć cztery litery 😄

      Usuń
  5. Kawa jak słyszałem w radiu jest zdrowa - wiec po co sobie zabraniać... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również słyszałam, to znaczy takie informacje chętnie wyłapuję z gąszcza innych bowiem mnie usprawiedliwiają. Ale ostatnio nawet znana trenerka fitness przekonywała o zdrowotności kawy. Coś więc musi w tym być :)

      Usuń